Tuesday, December 28, 2010

Them

here we go.semalam kitorang buat rombongan cik kiah. 9 orang gerak pergi mid.me, adaa, aja, cien, mira, buntat, adat, shafuan and ozzy.cakap dengan adaa,"esok aku tunggu pukul 9.00am kat batu tiga" and adaa said,"alright,on".10 minit aku tunggu, okay lagi.masuk 30 minit, da mula berkenalan dengan batu tiga.masuk sejam lebih, aku dah bercinta la wei dengan batu tiga.dia turun kereta nampak dia pakai baju kotak-kotak.haish.aku pun pakai baju kotak-kotak.layan laa.tunggu train lagi sejam.shiaal je.sempat aku betunang dengan batu tiga.sampai kl sentral kitorang tersangat laa bodo nak naik train.menghaban dowh cari train.okay, da beli tiket semua turun la tunggu train.then ada akak tanya,"dik,nak tunggu train batu tiga kat mana?"apalagi si adaa dengan confidentnya cakap akak tu salah platform.haylaa.dalam dua, tiga minit lepas tu akak tu datang kat kitorang kat sini la platform nak tunggu train batu tiga.sooo, kitorang la yang salah train.apalagi, pergi platform sebelah la.redah je naik.nasib baik betul.random gila dowh.turun je train, jalan dalam dua, tiga langkah nampak adat and semua.itu diaa, aja pun pakai baju kotak-kotak.kitorang pun peluk cium kat situ.then, gerak bowling.da habis kalah pergi main game pulak.seronok pulak aku rasa.macam dulu-dulu.jerit cam gaban je.enjoy.gerak makan pulak.pilih punya pilih.foodcourt.gelak macam sakai masing-masing.and aku rasa time makan ni la paling best.rasa macam duduk dekat kantin gelak-gelak.whoaa.kenanagn la dowh.sumpah ozzy makan slow.dia la orang paling last habis.then gerak movie.kitorang pick tron.lantak kau ozzy,da tengok pun telan je la.da habis movie, peluk cium.balik.lagi sekali menghaban cari entrance.dengan guna ayat yang baru belajar dalam tron,"together we find the entrance".sial je.naik tercabut kaki aku.then, beliau pick kitorang.thank you.the end for that day.

No comments:

Post a Comment