Tuesday, December 21, 2010

Paramore Fever

haish.aku kena KARMA lagi.once again aku cakap dengan adaa "kenapa orang suka band gila-gila punya, takat suka lagu da la, mana sedap tu la kau layan". naah sedebik kat muka.aku jugak yang sekarang yang 24/7 dengan PARAMORE.tak pernah seminit pun si hayley tu tak melalak dekat telinga aku.habis semua lagu PARAMORE aku explore and one word.ROCKSTAR.diorang superb dowh.start with such a young age.dengan suara hayley yang aku pernah kutuk dulu tu sampai sekarang masuk mimpi aku.haylaa.tu la lain kali mulut tu kasi mouthwash dulu.sekarang aku jugak yang menggila PARAMORE.tengok konsert PARAMORE kat malaysia, dalam hati berkata.'entah bila lagi la budak-budak ni nak datang sini'.sumpah aku dah bagi fully hearted aku dekat si PARAMORE je sekarang ni.dush.lyrics diorang sangat stylo.hayley dressup tak pernah over.music diorang marvelous diamos.dengan muka hayley yang perfect and others bandmates pun kacak bergaya.pack in a package.

                                                              
PARAMORE IS THE REAL ROCKSTAR EVER.
                      

the rockstar

fully hearted

no doubt, shes hot hot hot

admit it, shes gorgeous

this is what we called whoaaa

No comments:

Post a Comment