Monday, December 20, 2010

Randomamamia

at first mama cakap ambik lesen bulan 1 and all of sudden dia cakap "baby, esok ada ceramah kereta for 5 hours".terberak la shiaal.5 jam kena dengar orang bercakap.apa la dowh.tapi da procedure nak buat macam mana kan, ikut je la.kang takda lesen pulak aku.cakap cakap cakap, mama pun cakap "malam ni ambik gambar lesen".haylaa.apa punya banyak surprise la mama aku ni.dengan malasnya pergilah mandi dah nak dekat maghrib tu.keluar toilet mama cakap cakap cakap kenapa basah rambut.okay, pergilah capai hairdyer.tengah mengeringkan rambut, tiba-tiba hairdryer tu stop.shittos diamos betul.nasib baik rambut aku sempat kering.sarung la baju yang patut.gerak pergi kedai gambar.da ambik gambar bagai, nampak dia nak guna budak lepas spm and thats my chance.apalagi cakap dengan mama and mama was okay with that.apply la aku di situ.so sekarang tunggu je la kena panggil interview.hopefully dapat la daripada aku dok tersadai kat rumah ni.RANDOM GILA LA SIAL.best jugak buat something yang tak plan ni.okay, adaa now i know how its felt for doing something yang tak plan.enjoy.

No comments:

Post a Comment