Thursday, April 28, 2011

Thank You.

hey you,

siapa sangka orang yang kita macam x berapa nak suka dulu jadi orang yang banyak tolong kita sekarang.as for me, da jadi da pun benda tuu.sooo, lain kali kenal dulu baru boleh suka ke x.kalau dulu:

"apa dia nak?"
"x nak dengar nama dia"
"benci la doooo"
"semak lassial perempuan ni"

benda-benda ni laaa dulu selalu keluar kat mulut aku.punya la x sukaaa.sebab dia,biar la kitorang je tau.tapi masa tu tengah buta lagi kaaan.x bleh kata apa laaa.annnd sekarang semua ni da tukar jadi:

"gila lawak la dooo"
"you relax je okay"
"senyum sikeeeet"
"baybeh, baybeh, baybeh oooo"

hahaha.okay, the last one.serious aku terbayang muka kau dooo.

semua benda da boleh jadi bahan ketawa.cerita sedih pun boleh jadi cerita kelakar.

orang yang aku x suka tu la yang tolong aku sekarang.in many aspects la kaaan.dari personal sampai x berapa nak personal.

-Thanks A LooooOoooOoot, JoySaliza, really appreciate it!-

"Let us be grateful to people who make us happy, they are the charming gardeners who make our souls blossom."
- Marcel Proust -
 annnd in this case, its you =)
(kaujanganperasanlebih)

p/s: pehal britney follow dooo.(seriousxpuashati)




3 comments:

  1. Pergh.. Giler terharu aku ko wt citer psl aku. (confirm aku sbb ade nama aku). Malu dowh aku. Hehehe.

    ReplyDelete
  2. sikitsikit maluuuu.serious aku nyanyiiii.kau tunggu jee(mukasemangat)!=)

    ReplyDelete
  3. serious jgn nyanyi dowh. tolong lah.

    ReplyDelete