Wednesday, May 11, 2011

Me And Tudung.

okaaay, all of sudden terasa nak menutup aurat.haaa.tudung satuuuu.mungkin Allah da perkenankan doa aku supaya bagi hidayah kat aku.duduk sorang-sorang.diam.sunyi.datang satu perasaan."sampai bila".

haaaa, sampai bila aku nak jadi macam ni.well, aku bukan la jahat, just tak tutup aurat je.itu je silap aku.aku Islam.aku ada pegangan.aku ada Allah,seiously aku bukan nak pakai tudung sebab tengok orang galak pakai macam Hana Tajima laaa, Yuna laaa, Maria Elena laaa.aku nak pakai sebab aku terasa nak pakai.hidayah maybe.but im no hypocrite.i love their style.tiru style sikiit kira halal la okaay.

im still me.just me with the tudung.no change.tapi kalau berubah ke arah baik tu.terima je laaaa.

buuuut, mungkin bukan serta-merta.sloooowly, im gonna change.

sejahat-jahat aku, aku masih ingat lagi benda-benda ni :

* Islam agama aku
* Muhammad nabi aku
* Al-Quran pegangan aku

just to let world know, from now on.it's gonna be
Fareena Aziz Rules!

4 comments: