Wednesday, January 5, 2011

Merry Go Round

i don't know how to start it.semua da bercampur segala.serabut.haa, thats the word.okay, to be honest.aku confuse dengan diri aku sendiri.dari hujung rambut sampai la hujung jari kaki.apa yang aku nak, apa yang aku tak nak.kalau nak ikutkan semua benda yang aku nak.aku dapat.cakap je nak apa.mama and papa confirm bagi.but somehow i do feel empty.i don't know why.no.i know why.but i don't know how to write here.rasa macam nak rebel all the time.lebih kurang macam tu la.tapi tak jugak.aku ni consider budak baik jugak la untuk umur aku macam ni.whoaa, serioushit tak tau nak cakap macam mana.am i that bad.only God know.kenapa orang akan gaduh.sebab tak puas hati, sakit hati, lepas geram.kenapa aku gaduh.i don't know.padahal tak bawa any benefits to me pun kan.dia still bahagia.apa aku dapat.only a smile for a day, and everything gone again.diam.senyap.once again, am i that bad.dia je yang tahu.theres one solution.jangan fikir pasal orang lain.pentingkan diri.entah bila la aku boleh pentingkan diri sendiri.ada orang cakap,"kenapa kau beriya sangat, nanti semua ni hilang jugak".haa, satu lagi kenapa aku beriya sangat.padahal aku sendiri tau benda ni akan end up macam ni.aku sendiri pun tak tau kenapa.secara jujur dan tandusnya aku rindu dia.tapi bukan dia yang sekarang.the one i used to know.history anyway.hidup dalam bayang-bayang pun tak bagus kan.benda da jadi.done.well, ada quotes yang sebut jangan fix cermin yang da nak hancur, biarkan je cermin tu berderai.wah, boleh pulak aku translate quotes tu jadi melayu.untuk pertama kalinya dalam hidup aku, aku setuju untuk tak fix kan problem.okay, post aku kali ni sangat terpesong dan menghaban.sooo, better i stop here dari aku type benda yang tak sepatutnya.its sad when people you know become people you knew.well, inilah apa yang tengah merry go round dalam otak aku.naah.

No comments:

Post a Comment